მთავარი :: ჩვენს შესახებ :: პარტნიორები :: კონტაქტი |
დარეგისტრირდით და მიიღეთ პერიოდული ინფორმაცია PRGUIDE.GE-დან. |
27.11.2006 - 17:57:57
"ფართი პრომოუტერი"კორპორატიული წვეულებების მოწყობაზე იქნება ორიენტირებული
საკონსულტაციო ჯგუფი "ჯეპრა" ქართულ ბაზარზე ახალი ბრენდით გამოდის: "ფართი პრომოუტერი" კორპორატიული კლიენტების წვეულებების, დღესასწაულებისა და წამახალისებელი გათამაშებების მოწყობაზე იქნება ორიენტირებული. ახალი ბრენდის შექმნა რამდენიმე მიზეზით იყო გამოწვეული. პირველ რიგში, ეს ნაბიჯი ბაზარზე არსებულმა სიტუაციამ განაპირობა. სეგმენტი აბსოლუტურად თავისუფალია და როგორც პიარ და ივენთ მენეჯმენტის ბაზრის ლიდერი კომპანიისათვის, "ჯეპრასთვის", ეს სეგმენტი საინტერესო აღმოჩნდა. ცალკეული ჯგუფები თუ ინდივიდუალური პირები ბაზრის მოთხოვნის ხარისხიანად დაკმაყოფილებას ვერ ახერხებენ. სწორედაც რომ „ჯეპრა“ მოთხოვნას შესაბამისი მიწოდებით პასუხობს. "ფართი პრომოუტერი" ჯეპრა ივენთისგან განსხვავებულ სერვისებს შესთავაზებს კორპორატიულ კლიენტებს. შობა-ახალ წელს და სხვა დღესასწაულებს კომპანიის კლიენტები სხვებისგან განსხვავებულად და უაღრესად საინტერესოდ შეხვდებიან, - აცხადებს ჯეპრა ივენთის მენეჯერი მარიკა სარჯველაძე. საკონსულტაციო ჯგუფი ჯეპრა 2003 წელს დაარსდა. ჯეპრა ჯგუფის საქმიანობა პიარის, ბრენდინგის, კვლევის, ივენთ მეჯმენტისა და ბითიელის სფეროებს მოიცავს. |
Poll: ემხრობით თუ არა საქართველოს პიარ პროფესიული ასოციაციის შექმნის იდეას?
ინტერაქტივში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ამ საიტზე დარეგისტრირება |
|