მთავარი   ::  ჩვენს შესახებ   ::  პარტნიორები   ::  კონტაქტი
ძირითადი მენიუ

ძიება საიტზე PRGUIDE.GE


საიტის სპონსორები



რეგისტრაცია

მომხმარებლის სახელი

პაროლი


დამიმახსოვრე

[ რეგისტრაცია ]
[ დაგავიწყდათ პაროლი? ]

დარეგისტრირდით და მიიღეთ პერიოდული ინფორმაცია PRGUIDE.GE-დან.


სიახლენი
27.11.2006 - 17:57:57 "ფართი პრომოუტერი"კორპორატიული წვეულებების მოწყობაზე იქნება ორიენტირებული

საკონსულტაციო ჯგუფი "ჯეპრა" ქართულ ბაზარზე ახალი ბრენდით გამოდის: "ფართი პრომოუტერი" კორპორატიული კლიენტების წვეულებების, დღესასწაულებისა და წამახალისებელი გათამაშებების მოწყობაზე იქნება ორიენტირებული. ახალი ბრენდის შექმნა რამდენიმე მიზეზით იყო გამოწვეული. პირველ რიგში, ეს ნაბიჯი ბაზარზე არსებულმა სიტუაციამ განაპირობა. სეგმენტი აბსოლუტურად თავისუფალია და როგორც პიარ და ივენთ მენეჯმენტის ბაზრის ლიდერი კომპანიისათვის, "ჯეპრასთვის", ეს სეგმენტი საინტერესო აღმოჩნდა. ცალკეული ჯგუფები თუ ინდივიდუალური პირები ბაზრის მოთხოვნის ხარისხიანად დაკმაყოფილებას ვერ ახერხებენ. სწორედაც რომ „ჯეპრა“ მოთხოვნას შესაბამისი მიწოდებით პასუხობს. "ფართი პრომოუტერი" ჯეპრა ივენთისგან განსხვავებულ სერვისებს შესთავაზებს კორპორატიულ კლიენტებს. შობა-ახალ წელს და სხვა დღესასწაულებს კომპანიის კლიენტები სხვებისგან განსხვავებულად და უაღრესად საინტერესოდ შეხვდებიან, - აცხადებს ჯეპრა ივენთის მენეჯერი მარიკა სარჯველაძე.

საკონსულტაციო ჯგუფი ჯეპრა 2003 წელს დაარსდა. ჯეპრა ჯგუფის საქმიანობა პიარის, ბრენდინგის, კვლევის, ივენთ მეჯმენტისა და ბითიელის სფეროებს მოიცავს.





ახალი ამბების კალენდარი
ორშსამოთთხუთპარშაბკვ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
 


რეკლამა

ინტერაქტივი
Poll: ემხრობით თუ არა საქართველოს პიარ პროფესიული ასოციაციის შექმნის იდეას?

დიახ


არა


მიჭირს პასუხის გაცემა




ინტერაქტივში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ამ საიტზე დარეგისტრირება
მთვლელი








© 2003-2007 PRGUIDE.GE. ყველა უფლება დაცულია. დიზაინი ProService. უზრუნველყოფა e107.