მთავარი :: ჩვენს შესახებ :: პარტნიორები :: კონტაქტი |
დარეგისტრირდით და მიიღეთ პერიოდული ინფორმაცია PRGUIDE.GE-დან. |
07.02.2007 - 14:34:32
თბილისის PR სკოლა საქმიანობას აპრილიდან დაიწყებს
დღეს არსებული მოკლევადიანი სემინარებისა და ტრენინგებისგან განსხვავებით, თბილისის PR -სკოლა ორიენტირებულია სწავლების საშუალო და გრძელვადიან პერიოდზე. სწავლების ასეთი მოდელი გათვლილია პიარ მენეჯერებისათვის, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან ინტეგრირებულ მარკეტინგულ კომუნიკაციებში ღრმა და საფუძვლიანი ცოდნის მიღებით. თბილისის პიარ სკოლის დამფუძნებლები არიან ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტი, საკონსულტაციო ჯგუფი ”ჯეპრა” და საქართველოს წამყვანი პიარ სპეციალისტები. ჯეპრას ბიზნესის განვითარების მენეჯერის სოსო გალუმაშვილის განცხადებით, თბილისის პიარ სკოლის უმთავრესი მიზანია, ბიზნეს კომპანიებსა და სახელმწიფო ორგანიზაციებში მოღვაწე პიარ მენეჯერები მოამზადოს პრაქტიკულ საქმიანობაში საჭირო მარკეტინგული კომუნიკაციის თითქმის ყველა სფეროში და აღჭურვოს ისინი აუცილებელი უნარ-ჩვევებით. `თბილისის პიარ სკოლა ორ სხვადასხვა სამიზნე აუდიტორიაზეა გათვლილი. პირველ ჯგუფში ორგანიზაციებში დასაქმებული პიარ მენეჯერები შედიან, ხოლო მეორე ჯგუფში პიარის შესწავლით დაინტერესებული საზოგადოება. პიარის სპეციალისტების მწვავე დეფიციტის გამო, პიარ მენეჯერის თანამდებობაზე საქმიანობას იწყებენ სხვა სფეროების წარმომადგენლები ან ახალბედები, რომლებსაც საწყის ეტაპზე არც პრაქტიკული და არც თეორიული გამოცდილება გააჩნიათ. პრაქტიკოსი პიარისტების გამოცდილების გაზიარება და თეორიული ცოდნის მიღება მათ პროფესიის დაუფლებაში დაეხმარება. სასწავლო კურსის ლექციებს წაიკითხავენ პიარისა და მარკეტინგის ცალკეული სფეროს აღიარებული და გამოცდილი ქართველი სპეციალისტები, რადგან ყველაზე კარგად ქართულ სინამდვილეს და პრობლემებს სწორედ ეს პროფესიონალები იცნობენ, - განაცხადა სოსო გალუმაშვილმა. ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის პრეზიდენტი მაიკლ ქაუგილი დარწმუნებულია, რომ ერთობლივი პროექტი წარმატებული იქნება და გაუს სასწავლო ბაზაზე მაღალპროფესიული პიარ სასწავლო ცენტრი ჩამოყალიბდება. “თბილისის პიარ სკოლის საქმიანობა, პირველ ეტაპზე, სასწავლო კურსის გამოცხადებითა და განხორციელებით შემოიფარგლება. შემდეგ ეტაპზე, დაგეგმილია ფაკულტატიური კურსის შემოღება ქართულ-ამერიკულ უნივერსიტეტში. სასწავლო კურსი 12 კვირას მოიცავს. მსმენელებს საშუალება ექნებათ კურსის ღირებულება სტუდენტური კრედიტით, ანუ განვადებით გადაიხადონ. კომპანიებისა და ორგანიზაციების პიარ მენეჯერები უგამოცდოდ ჩაირიცხებიან, ხოლო სხვა მსმენელებისათვის ჩატარდება ტესტირება,” - განაცხადა ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის პრეზიდენტმა მაიკლ ქაუგილმა. |
Poll: ემხრობით თუ არა საქართველოს პიარ პროფესიული ასოციაციის შექმნის იდეას?
ინტერაქტივში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ამ საიტზე დარეგისტრირება |
|