მთავარი   ::  ჩვენს შესახებ   ::  პარტნიორები   ::  კონტაქტი
ძირითადი მენიუ

ძიება საიტზე PRGUIDE.GE


საიტის სპონსორები



რეგისტრაცია

მომხმარებლის სახელი

პაროლი


დამიმახსოვრე

[ რეგისტრაცია ]
[ დაგავიწყდათ პაროლი? ]

დარეგისტრირდით და მიიღეთ პერიოდული ინფორმაცია PRGUIDE.GE-დან.


PR და რეკლამა
PR და რეკლამა
  
რეკლამასა და PR-ს ადარებენ სატრანსპორტო საშუალებებს, სადაც ერთი ნავია, მეორე კი მანქანა. ორივე ერთსა და იმავე დანიშნულების ადგილას მიდის, მაგრამ სხვადასხვა მარშუტითა და სისწრაფით. არსებობს სიტუაციები როცა საჭიროა ნავი და პირიქით.
ძირითადი განსხვავება PR-სა და რეკლამას შორის არის ის, რომ PR-ი ესაჭიროება ყველა კომპანიასა და ორგანიზაციას, რეკლამა კი არა. რეკლამისაგან განსხვავებით PR-ი ხანგრძლივი მოქმედების სტრატეგიებს შეიმუშავებს, რეკლამის პრიორიტეტი კი მისი ლაკონურობა და სწრაფი შედეგია.

იმისათვის, რომ კომპანიამ პრესაში თუნდაც მარტივი სარეკლამო განცხადება გააკეთოს, მან ამისათვის უნდა გადაიხადოს გარკვეული თანხა. PR-ის პრესრელიზი და ინტერვიუ კი პრესაში უფასოდ იბეჭდება. თანაც, პრესრელიზი და ინტერვიუ სარეკლმაო განცხადებისაგან განსხვავებით მკითხველს ამომწურავ ინფორმაციას აწვდის და უფრო მეტ ნდობას იმსახურებს, რადგან როგორც წესი პრესის და არა კომპანიის ინიციატივით იბეჭდება.

ასევე, თუ რეკლამას მხოლოდ ერთი ფოკუს ჯგუფი ჰყავს, ანუ მყიდველი, PR-ის ფუკუს ჯგუფს წარმოადგენს ყველა ის იურიდიული თუ კერძო პირი ვისთანაც კომპანიას აქვს, ჰქონია ან ექნება ურთიერთობა. ესენია: კლიენტები, მასმედიის წარმომადგენლები, პარტნიორები და ა.შ.

აღსანიშნავია, რომ ორივე დარგი მჭიდროდ არის დაკავშირებული ერთმანეთთან, ხშირ შემთხვევაში, მათი გარჩევა შეუძლებელია. მაგალითად, როცა საქმე გვაქვს საარჩევნო კამპანიასთან, საარჩევნო სატელევიზიო რგოლი ერთსა და იმავე დროს პოლიტიკური რეკლამაცაა და საარჩევნო PR კამპანიის ნაწილიც.

სასარგებლო ტერმინოლოგია:
ფოკუს ჯგუფი - საზოგადოების ის ნაწილი, რომელზეც გათვლილია სარეკლამო ან PR კამპანია.
კორპორატიული რეკლამა - რეკლამა, რომელიც გულისხმობს ინფორმაციის მიწოდებას ამა თუ იმ კორპორაციის ან კომპანიის არსებობისა და საქმიანობის შესახებ.
კომერციული რეკლამა - რეკლამა, რომელიც რომელიმე ნაწარმის ბაზარზე გაყიდვის მიზანს ემსახურება.






ახალი ამბების კალენდარი
ორშსამოთთხუთპარშაბკვ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
 


რეკლამა

ინტერაქტივი
Poll: ემხრობით თუ არა საქართველოს პიარ პროფესიული ასოციაციის შექმნის იდეას?

დიახ


არა


მიჭირს პასუხის გაცემა




ინტერაქტივში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ამ საიტზე დარეგისტრირება
მთვლელი








© 2003-2007 PRGUIDE.GE. ყველა უფლება დაცულია. დიზაინი ProService. უზრუნველყოფა e107.