მთავარი   ::  ჩვენს შესახებ   ::  პარტნიორები   ::  კონტაქტი
ძირითადი მენიუ

ძიება საიტზე PRGUIDE.GE


საიტის სპონსორები



რეგისტრაცია

მომხმარებლის სახელი

პაროლი


დამიმახსოვრე

[ რეგისტრაცია ]
[ დაგავიწყდათ პაროლი? ]

დარეგისტრირდით და მიიღეთ პერიოდული ინფორმაცია PRGUIDE.GE-დან.


ინტერვიუ არტი ჯგუფის პიარ მენეჯერთან ქ-ნ მაკა კვარაცხელიასთან
ინტერვიუ არტი ჯგუფის პიარ მენეჯერთან ქ-ნ მაკა კვარაცხელიასთან
  

მოამზადა: ელდერ პირმისაშვილმა, PRGUIDE.GE კორესპონდენტი, 2006 წელი

რა არის არტი ჯგუფი და რა პროდუქტებით არის იგი წარმოდგენილი ბაზარზე?

?არტი ჯგუფი? ? ეს არის ჰოლდინგი, რომელიც აერთიანებს კომპანიებს: ?არტი? ? საქართველო, ?ენგინი? ? Aაზერბაიჯანი, და ?როსერი? სომხეთი. ?არტი ჯგუფი? არის ოფიციალური დისტრიბუტორი შემდეგი მსოფლიოში ცნობილი კომპანიებისა: P&G, Gillette, Wella, Pinar, Selpak, Ferrero, Chivas და ა.შ.

როგორია კომპანიის პიარ სამსახურის სტრუქტურა და პიარის სტრატეგული მიმართულებები?

კომპანიის პიარ სტრუქტურა შემდეგნაირია: ?არტი ჯგუფის? პიარ მენეჯერს ექვემდებარება აზერბაიჯანისა და სომხეთის სტრუქტურები. Dდეპარტამენტი არის დამოუკიდებელი და ანგარიშვალდებულია მხოლოდ კომპანიის გენერალურ მენეჯერთან. პიარ მენეჯერი ზრუნავს კომპანიის დადებითი რეპუტაციის შექმნაზე და შენარჩუნებაზე, ასევე საზოგადოების და სამიზნე ჯგუფების ინფორმირებაზე. ეფექტური კამპანიების შემუშავებაზე და განხორციელებაზე, მედია გაშუქებაზე.

აუდიტორიების სეგმენტაცია და სერვისების შეთავაზება?

ამ მიმართულებით მიმდინარეობს მუშაობა (ჯერ მხოლოდ გეგმებია) მარკეტინგის განყოფილებასთან ერთად.

წარმატებული პიარ კამპანიის მაგალითი?

იქედან გამომდინარე რომ, კომპანიამ ჰოლდინგიდ სახე 2 თვის უკან მიიღო და აქამდე არ ჰქონია პიარ სამსახური, შესაბამისად არ განხორციელებულა არანაირი აქტივობა, თუმცა ამჟამად მუშავდება დიდი და საინტერესო პროექტები.

პიარის? ურთიერთობები სხვა დეპარტამენტებთან?

პიარ დეპარტამენტს აქვს მჭიდრო კავშირი ყველა განყოფილებასთან და კონსულტირებას უწევს კომპანიის ფუნქციონალურ მენეჯერებს. ყველა განყოფილება კორდინირებულად მოქმედებს, რომელ მოქმედებასაც მივყავართ კომპანიის კორპორატიული მიზნების შესრულებამდე.

როგორია კომპანიის რეაქცია კრიზისული სიტუაციების დროს??????

კომპანიას გათვილია აქვს რისკები და კრიზისები, და კრიზისის დროს ახორციელებს ეფექტურ კრიზის მენეჯმენტს და ვიღებთ შესაბამის ზომებს.

მედია ურთიერთობები და წარმატებული მედია გაშუქბა?

მედიასთან გვაქვს კარგი და მეგობრული ურთიერთობები. მედია ერთგვარი ხიდია ჩვენსა და კომპანიის სამიზნე აუდიტორას შორის. მედია დიდ როლს ასრულებს არტი ჯგუფის და პიარის მიზნების განხორციელებაში და ეფექტური პოლიტიკის გატარებაში.

რა მიმდინარე პროექტები აქვს არტი ჯგუფს?

?არტი ჯგუფი? ანხორციელებს რამოდენიმე პროექტს რომელთა შინაარს სულ მალე შეიტყობთ მასმედიის საშუალებით. გეგმები დიდი გვაქვს და თანაც არა მხოდოდ საქართველოში, არამედ აზერბაიჯანსა და სომხეთში.







ახალი ამბების კალენდარი
ორშსამოთთხუთპარშაბკვ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 


რეკლამა

ინტერაქტივი
Poll: ემხრობით თუ არა საქართველოს პიარ პროფესიული ასოციაციის შექმნის იდეას?

დიახ


არა


მიჭირს პასუხის გაცემა




ინტერაქტივში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ამ საიტზე დარეგისტრირება
მთვლელი








© 2003-2007 PRGUIDE.GE. ყველა უფლება დაცულია. დიზაინი ProService. უზრუნველყოფა e107.